Επικοινωνία

Επικοινωνία
Αλκιβιάδου 110, 18532, Πειραιάς
τηλ. 210 4178373
fax. 210 4123027
e-mail tzivaridou@plastikos.gr
Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Διαιτολογία

Ποιος δεν θα ήθελε νεότερη, καθαρή και λαμπερή επιδερμίδα; Η φύση μας παρέχει μεγάλη ποικιλία φρούτων και λαχανικών που συμβάλλουν σε μια ισορροπημένη διατροφή. Επιπλέον με την βοήθεια τους το δέρμα μπορεί να παραμείνει υγιές, όμορφο και καθαρό. Μια σωστή διατροφή πλούσια σε λαχανικά και φρούτα, είναι το πρώτο βήμα για μια όμορφη επιδερμίδα και ένα ενυδατωμένο δέρμα.

Παρακάτω θα δούμε τα οφέλη που μας παρέχουν

- Φρούτα. Τα φρούτα είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της καλής εμφάνισης του δέρματος. Περιέχουν βιταμίνη C, προβιταμίνη Α (η βιταμίνη είναι απαραίτητη για το σχηματισμό του ιστού, βλεννογόνου και τα κύτταρα του δέρματος) , φυτικές ίνες, μέταλλα και άλλα αντιοξειδωτικά. 

- Η βιταμίνη C είναι απαραίτητη για τη σύνθεση του κολλαγόνου. Επιπλέον η περιεκτικότητα της στα πορτοκάλια βοηθά στην εξάλειψη των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια σας.

- Η βιταμίνη Ε είναι επίσης ένας σύμμαχος του χρόνου. Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα, βελτιώνοντας την ελαστικότητα του. Βρίσκεται στο ελαιόλαδο και στους ξηρούς καρπούς.

- Λαχανικά. Είναι η καλύτερη πηγή φυτικών ινών, βιταμινών, μετάλλων και αντιοξειδωτικών και χαμηλή σε θερμίδες. Το φολικό οξύ, άφθονη στα λαχανικά είναι απαραίτητη για το δέρμα.

Για να καταλάβουμε τον βαθμό που βοηθούν το δέρμα μας ας δούμε μερικά φρούτα και λαχανικά ξεχωριστά  

- Μήλο: είναι πλούσιο σε ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο και άλλα θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στην διατήρηση της καθαρής επιδερμίδας. Επίσης περιέχει βιταμίνες που βοηθούν να φωτίσει το δέρμα.

- Φράουλες: χάρη στην βιταμίνη C παρέχουν ελαστικότητα στο δέρμα .Είναι ιδανικές για την πρόληψη των ρυτίδων και φωτίζει το δέρμα, απαλύνουν και να λευκάνουν το δέρμα.   

- Πορτοκάλια & γκρειπ φρουτ : περιέχουν μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C. Αποβάλουν τις τοξίνες από το δέρμα, χαρίζουν λάμψη και φωτεινότητα στην επιδερμίδα.

- Λεμόνι: περιέχει πολλές βιταμίνες C βοηθάει στην αφαίρεση των λεκέδων απο το πρόσωπο και ανανεώνει το δέρμα σας.

- Αχλάδι: ειδικό για τον καθαρισμό του δέρματος. Επιπλέον είναι αποτελεσματικό κατά της ακμής.

- Ντομάτα & αβοκάντο : περιέχουν βιταμίνη Ε, ιδανική για μια φωτεινή επιδερμίδα.

- Ροδάκινο: περιέχει βιταμίνη Α, η οποία εμπλουτίζει το δέρμα και μειώνει τις λεπτές γραμμές.

- Καρότο: καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, καθώς ενυδατώνει και απομάκρυνση των νεκρών κυττάρων του δέρματος. Ο χυμός του καρότου ενδείκνυται για την πρόληψη των ρυτίδων.

- Ακτινίδιο: Εκτός από τον αντιοξειδωτικό ρόλο, είναι απαραίτητο για την καλή επούλωση των πληγών . παράλληλα δίνει ελαστικότητα στο δέρμα χάρη στην παραγωγή κολλαγόνου . 

- Ανανάς: κατά της κυτταρίτιδας.

- Βερίκοκο: αναζωογόνηση κυττάρων.

- Μπανάνα: Περιέχει ψευδάργυρο, ένα στοιχείο ιδιαίτερα αντιοξειδωτικό. Αυτό το φρούτο, όχι μόνο προάγει την ανανέωση των κυττάρων, αλλά επίσης συμβάλλει με τον τόνο του δέρματος.

Εκτός από τη σωστή διατροφή, πλούσια σε βιταμίνες και απαραίτητα λιπαρά οξέα, με την υψηλή κατανάλωση φρούτων, λαχανικών, δημητριακών και τα λιπαρά ψάρια (τόνος, οι σαρδέλες, ο σολομός) μπορούν να βοηθήσουν στην η ενυδάτωση της επιδερμίδας  την αποβολή των τοξινών.

- Σολομός: Αυτό το ψάρι είναι γεμάτο από ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ένα υγιές λίπος που ενυδατώνει τις ξηρές περιοχές. Το ωμέγα-3 μπορεί επίσης να συμβάλει στην αύξηση της παραγωγής του κολλαγόνου και της ελαστίνης, που είναι απαραίτητες για την ελαστικότητα του δέρματος.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Θα πρέπει παράλληλα να πίνετε αρκετό νερό για να κρατήσετε το δέρμα ενυδατωμένο .Η πρόσληψη πρέπει να είναι συχνή κατά την διάρκεια της ημέρας για να αποφευχθεί η αφυδάτωση. Το άγχος, η έκθεση στον ήλιο, οι υψηλές θερμοκρασίες, υπερβολική εφίδρωση ή η άσκηση μπορεί να αυξήσει τις απαιτήσεις σε υγρά.

Όλοι χρησιμοποιούμε για τον καθαρισμό και τη φροντίδα του δέρματος μας κρέμες, τζελ, και καλλυντικά. Ωστόσο, η ομορφιά και η υγεία του δέρματος βρίσκεται σε μια ισορροπημένη και ποικίλη διατροφή πλούσια σε ορισμένες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία.

Επικοινωνήστε με την Διαιτολόγο - Διατροφολόγο μας, κα. Βάλια Παπαθέου εδώ.
Διαιτολογία

Διαιτολογία